Vragen of opmerkingen: gebruik de supportomgeving!

Gepost op: 08-06-2015 om 10:58

Heeft u vragen? Wilt u een bug melden? Heeft u een verzoek aan ons? Gebruik dan de supportomgeving van WATCH!

Wij hechten veel waarde aan uw input. Met uw vragen, opmerkingen en verzoeken kunnen wij WATCH nog verder verbeteren. WATCH groeit nog steeds en dat betekent dat er tegenwoordig meerdere personen betrokken zijn bij het verwerken van uw meldingen. Om deze personen zo goed mogelijk overzicht te laten houden op de afhandeling van de meldingen, vragen wij u om deze aan ons door te geven via de supportomgeving.

Supportomgeving

In de supportomgeving kunt u gemakkelijk vragen of opmerkingen aan ons doorgeven. Daarvoor maakt u een melding aan. In de melding geeft u uw vraag, bug of verzoek aan ons door. Wij ontvangen deze melding en gaan er vervolgens mee aan de slag. Alle stappen die wij maken, ziet u vervolgens in de supportomgeving terug. U kunt als u dat wilt ook automatisch een e-mail krijgen van iedere statusverandering van uw melding. Lees meer hierover in de handleiding van de supportomgeving.

Overige functionaliteit van de supportomgeving

Naast het registreren en bijhouden van meldingen bevat de supportomgeving ook nog de volgende functionaliteit:

Klantgegevens

U kunt uw eigen factuuradres en contactgegevens in de supportomgeving aanpassen. Bijvoorbeeld wie de contactpersonen voor WATCH zijn en naar welk adres wij de factuur kunnen sturen.

Downloads

Patches voor de installatie van nieuw versies zijn voor koopklanten in de supportwebsite te downloaden.

Factuuroverzicht

In het factuuroverzicht kunt u zoeken in uw facturen en deze downloaden en/of uitprinten.

Vragenlijsten

Als we uw mening en input vragen in ons klanttevredenheidsonderzoek, dan kunt u de vragenlijst invullen via de supportwebsite.